De CampagnewinkelGa naar
de shop
nathalie van loon de Campagnewinkel

Mensen

Nathalie van Loon – projectmanagement & campaigning

Nathalie is van huis uit Politicoloog en volgde diverse opleidingen op het gebied van marketing, communicatie, educatie en beeldende vormgeving. Projecten zijn helemaal ‘haar ding’.  Ooit begint zij een strandtent in een zonnig ver land, tot die tijd zijn projecten die te maken hebben met jongeren, duurzaamheid, educatie, emancipatie, burgerschap, mensenrechten, vrijwilligers, participatie of vrije tijd favoriet. Als persoon is zij enthousiast, betrokken en oplossingsgericht, en in veel talen en op veel plaatsen thuis. Volg haar op Twitter!

Annemieke Leek – communicatiemedewerker

Een communicatieprofessional met hart voor de goede zaak: dat is Annemieke. Met een achtergrond in voeding en gezondheid, en een opleiding in communicatie om het af te maken: met Annemieke zijn campagnes in goede handen!

Sharon Polak – thuis in diversiteit

Denkend aan thuisstad Amsterdam is het eerste dat in haar opkomt het woord ‘republiek'; omdat de hoofdstad zo lekker anders is, haar eigen regels lijkt te hebben en, bovenal, zo fantastisch divers is. En juist daar is Sharon thuis: in diversiteit!

Nathalie Bikkel – altijd waarderend

Communicatieprofessional en coach in een: hoe mooi is dat! En altijd positief, waarderend, luisterend: zo weet zij grote en kleine verhalen tot één verhaal te smeden: een verhaal van de organisatie, voor de organisatie.

Rene van Hooren – projectontwikkelaar/ onderzoeker

Als sociaal econoom en -bijna- filosoof weet René alles van de arbeidsmarkt. Hij denkt graag mee, al vanaf de keukenfase van projecten: welke aanpak werkt, hoe kunnen we dat organiseren en wat zijn mogelijke verdienmodellen en strategieën voor verduurzaming? Als onderzoeker graaft hij door tot de kern: waarom is een project wel of niet succesvol? En wat is het maatschappelijk rendement?

Iris Roest – vormgeefster

Gehecht als zij is aan ‘haar dorp’ Zandvoort, geeft zij -bepaald niet dorps- letterlijk vorm aan projecten en vertaalt zij inhoudelijke wensen moeiteloos naar duidelijke concepten en vormgeving. Van beeldmerk tot meerdaags festivalprogramma, en van dobbelsteen tot uitnodiging.

Bas Jongeleen -fotograaf

Als hij niet aan het surfen is, dan is hij wel in de horeca te vinden: om te fotograferen, wat anders? Naast huisfotograaf van poppodium het Paard in Den Haag, is Bas verrassend veelzijdig thuis in de portret-, documentaire- en reisfotografie.

Wilbert Ulaen en Juri Hiensch – webdesigners en -bouwers

Ze ontwierpen deze site. Moeten we nog meer zeggen? Ja, want niet alleen zijn beiden verrassend veelzijdig -fotografie, animaties, om een tipje van de sluier te lichten- ook zijn ze bijzonder klantgericht en communicatief. En kom daar maar eens om in deze business!

Last but not least

alle kunstenaars, persvoorlichters, filmmakers, marketingcommunicatiemensen, tekstschrijvers, studiomedewerkers, fotobewerkers, vormgevers, creatieven en participatiedeskundigen die niet hier genoemd zijn maar wel -als het nodig is- meewerken aan campagnes: creatief, gedreven, betrokken. Bij de Campagnewinkel!

Onze klanten

Humanistisch Verbond Roosevelt Academy SLO Stichting Doen Rijksoverheid Rijksoverheid COC Platform mensenrechten NJCM